Regulamin | Zapisy


I. INFORMACJE OGÓLNE

1. Akcja bloga rozgrywa się w dalekiej przyszłości, fabuła nieco tylko opiera się o świat Mass Effect. Nie jest wymagana zatem znajomość gry, wystarczające będą tylko podstawowe informacje (np. dotyczące ras).

2. W znacznej mierze pojawiają się elementy także z innych tytułów sci-fi, gdyż wolimy postawić na różnorodność i otwartość. W takim układzie stworzona przez Was postać może być kim/czym tylko chcecie, a czerpać przy tym inspirację można zewsząd. Nie istnieją żadne ograniczenia (póki co), aczkolwiek żadne pegazy, jednorożce, wampiry itp. stworzenia z gatunku fantasy miejsca tutaj nie znajdą.

3. Na jednym koncie można mieć góra 4 postacie. Dla każdej z nich należy jednak napisać osobną kartę postaci - w oddzielnym poście lub tym samym. Musicie tylko dbać o wszystkich swoich bohaterów, a nie zaniedbywać jednego kosztem drugiego. 

4. Administracja nie zabrania posiadania potomstwa, aczkolwiek miejcie na uwadze pewne konsekwencje czy może nawet przeciwwskazania co do niektórych ras.


II. KARTY POSTACI

1. Na odebranie zaproszenia i opublikowanie karty macie tydzień. Po upływie tego czasu, jeśli zamiast Waszych nicków na liście autorów figurować będzie nadal e-mail, natychmiastowo zostaniecie usunięci. Jeśli z jakiegoś powodu nie byliście w stanie zaakceptować zaproszenia w wyznaczonym czasie, możecie ponownie zgłosić swoją chęć dołączenia albo poprosić o przedłużenie terminu w sytuacji, kiedy nie jesteście w stanie się wyrobić.

2. Karta postaci jest czymś w rodzaju Waszej wizytówki, więc to do Was należy zadbać o jej schludny wygląd. W jakiej formie ją przedstawicie, to już Wasza decyzja.

3. W karcie postaci powinny znaleźć się następujące informacje:
  • Zdjęcie (jeśli autor będzie mieć problem z dobraniem/znalezieniem odpowiedniego, wystarczy dobry opis samego wyglądu postaci)
  • Imię
  • Nazwisko (opcjonalnie)
  • Rasa
  • Wiek (proporcjonalny do wybranej rasy)
  • Klasa (opcjonalnie)
  • Zawód (lub jego brak)
  • Pochodzenie (opcjonalnie)
  • Wygląd (ten podpunkt nie jest obowiązkowy, aczkolwiek mile widziany w przypadku mało szczegółowych zdjęć)
  • Charakter (opisowo lub krótko, zwięźle i na temat)
  • Informacje dodatkowe (opcjonalnie; tu już zależy od Was, co napiszecie – krótką historię postaci, jej upodobania, powiązania itp.)

4. W miarę możliwości proszę o zamieszczanie realnych zdjęć, choć digital arty lub grafiki komputerowe też zostaną zaakceptowane.

5. Rozmiar zamieszczanych zdjęć/obrazków musi być tak dostosowany, aby nie rozciągnąć nimi szablonu i by nie wystawały one poza pole postów.


III. WĄTKI I NOTKI

1. Jeśli ktoś zaczepi Cię o wątek pod Twoją kartą, odpisz pod jego/jej, nie pod swoją. Unikniemy w ten sposób bałaganu.

2. Jeśli autorzy pragną nawiązać osobistą rozmowę między sobą, proszeni są o robienie tego w nawiasach kwadratowych, np. [Hasłem jest
ciemność, której nie można przełamać].

3. Pisanie opowiadań nie jest wymagane, aczkolwiek bardzo mile widziane. Chodzi w końcu o dobrą zabawę, a nie o uginanie się pod ciężarem obowiązków. Utwory liryczne również zostaną gorąco zaaprobowane, aczkolwiek jest to opcja dla odważnych.

4. W swoich notkach możecie wplatać w historię innych bohaterów, tylko i wyłącznie, jeśli ich autorzy wyrażą na to zgodę. Nie zabijamy też czyjejś postaci bez zgody jej autora.

5. Dopuszczalne są opowiadania grupowe, wątki erotyczne, jak i wulgaryzmy, prosimy jednak o umiar w drugim przypadku. W przypadku niedozwolonych lub brutalnych treści, tytuł notki oznaczcie gwiazdką, gdyż nie wszyscy autorzy mogą posiadać mocne nerwy lub mieć ochotę czytać podobne teksty.


6. Piszemy w trzeciej lub pierwszej osobie liczby pojedynczej - jak komu wygodniej. 

7. Słomiany zapał nie jest tutaj mile widziany.


IV. SPRAWY ADMINISTRACYJNE

1. Raz w miesiącu Administracja ma prawo do sprawdzenia obecności, a ma to na celu ujawnić, ilu osobom zależy tak naprawdę na współtworzeniu bloga. Po upływie jednak terminu określonego przeze mnie, z listy autorów usunę osoby, które nie złożyły podpisu. W każdej chwili będą one mogły jednak zgłosić w odpowiedniej zakładce swoją chęć powrotu.

2. Możecie zostać usunięci (nawet bez ostrzeżenia) z bloga za brak szacunku wobec Administracji, jak i pozostałych autorów. Ten blog jest po to, by dobrze się bawić, a nie tworzyć między sobą niesnaski. Skoro my i inni Cię szanujemy, bądź fair wobec nas.

3. Jeśli chcecie sami odejść, droga wolna. Takie sprawy należy zgłaszać w zakładce Administracja albo napisać opowiadanie pożegnalne.


4. Nie ma tutaj czegoś takiego jak "urlop na czas nieokreślony". Można wziąć sobie góra miesiąc urlopu, a jeśli ktoś będzie jednak potrzebować go więcej, będzie musiał zostawić odpowiednie powiadomienie w zakładce Administracja.


5. Na blogu obowiązują etykiety, prosimy zatem o oznaczanie nimi Waszych postów.


Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu.

Ostatnia aktualizacja: 14.06.2015



Jeśli zapoznałeś/aś się z powyższym regulaminem
i chcesz dołączyć, podaj w komentarzu hasło oraz swój e-mail.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz